laupäev, 4. november 2017

Minu esimesed päikeseküllased põlvikud halli sügisesse

 FB grupis Noviest- loome ja koome -toimus imeilusate põlvikute kooskudumine. Ma pole varem kunagi põlvikuid kudunud ja ausaltöeldes ei oska neid ka kuskil ennast eriti kandmas näha,aga seekord tundus ettevõtmine põnev.Iga päev 2 nädala jooksul avaldati uus mustrikilluke soomlanna Niina Laitineni disainiga sügissokkidest  "Metsaretk". Soovituslik lõng oli Novita 7 venda,kuid mina ostsin Magaziini kauplusest sokilõnga Lauri,mis on samade parameetritega ja samuti Soomes valmistatud. Kudumine võttis mul ikka natuke rohkem aega kui teistel nobenäppudel,kuid valmis nad said ja mulle väga meeldivad tegelikult.
Lõng siis Lauri 75% villa ja 25% polüamiidi , keras 100 g -200 m ja maksis 2,90.
Lõnga kulus 235 g  ja põlvikud ulatuvad ikka lausa põlve peale. Originaalil on kannad ja varbad ühevärvilised,kuid mulle oli see liiga igav ja nii tegin need lihtsalt triibulised. Ja hulga parem sai mu meelest. Ja mõned pildid ka,päikeselist päeva õues pildistamiseks pidin ikka pikalt ootama.


 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar