teisipäev, 4. oktoober 2016

Kõike tuleb teha õigel ajal või siis natuke hiljem......

Kõike tuleb teha õigel ajal või siis natuke hiljem......
Igatahes minu puhul peab see alati paika!
Kevadel pidasin plaani endale uus blogi teha ja mulle sai osaks õnn isegi osaleda Tartu Kunstikooli tasuta lühikursusel -veebikursus kujundajatele . Kursus oli väga kontsentreeritud ja minule ,täiesti algajale, ka palju uut ja huvitavat pakkuv. Veebilehe loomise algtõed said igatahes kiirelt üle käidud ja sellest huvitavast maailmast sai maigu suhu. Aga uue blogini ma ei jõudnud,sest vana ju töötas-
minu vana blogi.

 (ääremärkus mulle -bloggeris on palju lihtsam postituse lisamine kui oli vanas)

Aga nüüd juhtus Isetegija .net lehel mingi kaaperdamine või kustutamine või mis iganes ja mind kasutajana enam selles keskkonnas ei eksisteeri. Ja seega ei saa ma ka enam oma blogile ligi. See on küll olemas ja saab lugeda,kuid postitusi teha ega muuta ei ole võimalik.
Ja siin ma siis lõpuks olengi oma uut blogi loomas.
Palju õnne siis mulle,et märkasin lõpuks käepärasema keskkonnaga nokitsema hakata!!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar